FÖRLÅT

Hej!

Förlåt att jag inte har skrivit något idag, men det har varit fullt upp!
Först när jag kom hem så åt jag. Sen vid 4 åkte jag, mamma, olle, olles mamma och handlade till discot på fredag.
Det var ganska kul, vi handlade sjukt mycket saker haha.

Direkt när jag kom hm typ så åkte jag till träningen. Vi sprang jättemycket. Men det var ganska kul.
Jag duschade nyss och snart ska jag gå till vardagsrummet och vara lite social.
För pappa åker imorgon :(

Jaja, hej då ! ♥


BLOMMA! HÖHÖ.




                    // 'iida

Kommentarer
Postat av: aa

disco? ;O

2010-04-20 @ 20:24:35
Postat av: Tomzahra

Very informative. Great site. Really professional.

2011-04-21 @ 13:19:30
URL: http://tomzahra.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0