.

Ni kanske har märkt att jag inte har skrivit på ett tag.
Jag tappade blogglusten helt enkelt. Men nu ska jag komma igång igen!

I fredags var det disco i skolan. Det var ju vi 6:or som hade fixat discot.
Det var ganska kul faktiskt. Ni skulle sett mitt hår :P
Fluff fluff


titti & moi !



nadine und titti :P

Igår tränade jag. Det var skönt att springa och så.
Typ vid 4 cyklade vi till calle & julia, vi åt mc donald's .
Gott som vanligt. Sen typ bara drack vi (cola o fanta alltså) och åt godis.
Vid 9 cyklade vi hem och såg det sista på körslaget. Sen såg vi på Blåst! och Mr Bean.
Haha. Lördagskvällar suger, det är inga bra program!

Idag vaknade jag vid 8 och kunde inte somna om.
Hatar när det blir så.

Vid 1-2 kom pappa hem igen från golfresan .
Vad fick jag?
JO, M&M !
IDA ♥ M&M = FÖRALLTID

Vi grillade, mumsigt !
Efter maten tränade jag lite på Brasilien.
Läxan till imorgon -.-'
Jag kan typ ingenting...
Jaja, det löser väl sig.

I kväll blir det väl Wipeout.
Nån mer som ser på det ?


Pjuh, nu har jag skrivit av mig lite.


Kram ♥



                                // 'iida

Kommentarer
Postat av: oskar

Wow! Vad mycket du skrev! Snygga bilder!:)

2010-04-25 @ 19:14:29
Postat av: Gunsan

Va roligt att ni skriver igen!! Jag tycker det är roligt att läsa er blogg och se era sköna bilder:) Ich liebe es! (men inte Hoppelpoppel,haha) Det betyder pytt-i-panna på tyska för den som inte vet ;) Håller med om att de borde förbättra TV-programmen på lördagskvällarna. Helt värdelöst! Men gillar Wipeout. Stackars alla som hamnar i leran och slår sig halv medvetslösa. Skulle ni ställa upp?? Kram <3

2010-04-26 @ 09:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0