AJ! HATAR MIN CYKEL!

Hej!

Först så måste jag säga att jag HATAR MIN CYKEL!
För det första så fick jag ett hål i mina leggings, så nu har jag inget att ha på mig ikväll.
För det andra så började jag att blöda och är tvungen att ha plåster.
Inte snyggt och inte bekvämt.



Det är som ett långt streck på benet. INTE SNYGGT!



Okej, bilden kanske inte är så tydlig men det där hålet är ganska stort i verkligheten.

Valborg börjar ju verkligen bra ...




                                                      // 'iida




Kommentarer
Postat av: moacato

gumman, valborg kommer bli bäst när ja kommer.

för då kommer du bli glad och då kan vi sörja för din leggings.



ja älskar dej bästavän (L)

2010-04-30 @ 14:56:50
URL: http://mmoacato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0