091217

Hejsan svejsan bloggen !

Idag så var det sista skoldagen, kan berätta om den.

Först spelade vi upp vår teater King Arthur för varandra , det var ganska roligt.
Sen rast , efter de städade alla i klassrummet och när det var klart så började vi spelhålan!
Till lunch fick vi risgrynsgröt.
Jag spelade monopol med alla tjejer , jag vann!
Heja mig.

Efter skolan var jag med Titti, vi var uppe på hennes vind för att ta ner saker, det var läskigt!
Sen åkte vi snowracer och nån annan sak, det var askul!
Vi gick upp till kyrkan, för det fanns jättemycket snö där , typ en meter högt!

Sen gick vi hem till henne och drack varm choklad och åt godis som blev kvar från spelhålan (:



Puss , 




                                






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0