0891221

Hej bloggen!

Idag är det bara 3 (!) dagar kvar till julafton.
Det är ju ingenting
Herregud vad jag längtar.

Jag kom precis hem från maxi där jag köpte en sista julkapp.
Nu är jag heeeelt klar.
Idag har jag varit inne hos farmor med mina kusiner.
Det var roligt.
Det är jättemycket snö ute!
Jag älskar vintern, jag älskar snön jag älskar nästan allt som har med vintern att göra.

Juste, nät vi var i skogen idag hittade mina kusiner en röd väska med massa smink i och bredvid väskan låg det en klänning och ett par byxor. De var helt frusna så jag fick hoppa på dom och veckla ut dom så att man såg vad det var.
Det är säkert någon som har stulit det.




        


                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0